K. gjorde seg bemerket i 1963 med sine freskomalerier i Kolbotn samfunnshus. I 1966 debuterte K. på Den lille grafikkvegg i Kunstnerforbundet. Senere samme år stilte hun ut akvareller og monotypier i Galleri Bergfjerdingen, Oslo. Motivene var hentet fra reiser i inn- og utland og bestod hovedsakelig av landskaper. På separatutstillingen to år senere viste hun samfunnssatiriske litografier i sort-hvitt og farger, utført med stor dyktighet. De fleste hadde collageinnslag som på en overbevisende måte var innarbeidet i helheten. Som eksempel kan nevnes Whip of Black Power (1967), et innlegg i rasediskrimineringsdebatten. Collageteknikken har hun senere videreutviklet, og i 1970 viste hun en serie abstrakte fargelitografier presentert som klipp fra en filmremse. Figurative elementer forekom, men sterkere konsentrasjon om estetiske og formale problemer førte her til en svekkelse av meningsinnholdet. I de senere år har K. deltatt på en rekke kollektivutstillinger i inn- og utland både som grafiker og maler.